luni, 17 ianuarie 2011

Dakota Fanning pe coperta Flare magazine

Dakota Fanning
Tanara actrita a fost aleasa pentru coperta revistei Flare. Dakota are doar 16 ani, dar a jucat deja in aproape 40 de filme si are cateva aparitii in seriale, dar asta pentru ca si-a inceput cariera la varsta de 5 ani, si talentul i-a fost recunocut de la primul film. In acest pictorial Dakota arata mult mai matur decat eram obisnuiti, dar nu exagereaza,  si ii sta foarte bine asa. In interviu ea a vorbit despre una din sperantele ei, si despre pantofii ei preferati:
“Sper ca lumea va fi impresionata de ceva ce am facut, sau de faptul ca am ajutat pe cineva sa treaca peste o perioada mai grea … si ca am fost eu insami si am fost o persoana draguta.”
“Am perechea asta de Doc Martens. Sunt purtati si sunt asa de moi, in plus sunt una din putinele perechi facute cu fermoar. Asta mi-a afectat total stilul vestimentar. Acum ii port in fiecare zi.”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu